Pages

Peta Bandar Seri Alam

Thursday, November 25, 2010

Tawaran Master...

pagi ni bukak emel...tgk2 ada emel dari UTM...
aku ditawarkan untuk sambung Master kat UTM...
Pengurusan dan Pentadbiran...tiba-tiba rasa cam berdebar lak bila dapat tawaran ni...bukannya apa aku ni masih dalam dilema samada nak sambung atau tidak...hantar borang dulupun main redah jer...
Ya Allah...berikan aku panduan dalam menentukan perjalanan hidup ini...
Sebenarnya banyak menda yang aku perlu ambil kira...pasal yuran tu aku tak kisah sangat...
yang paling aku kisah adalah pasal kenderaan...kereta dahlah sebijik...itupun org rumah bawak gi kerja..
takkan nak gi UTM naik moto buruk aku ni...takat nak gi sekolah bolehlah....
mmmm......

2 comments:

  1. Buat sembahyang istikharah.... bukan semua orang diberi peluang. Peluang bukan selalu datang. Yang mengerakkan kita untuk mengisi ialah daripadaNYA. Manakala yang mengerakkan orang yang memilih pun daripadaNYA.

    ReplyDelete
  2. InsyaAllah...terima kasih atas pandangan yang diberikan...

    ReplyDelete