Pages

Peta Bandar Seri Alam

Tuesday, November 9, 2010

ada kelainan....

Sebelum ni aku ada ceritakan pasal racket apacs yang aku baru beli...so semalam, Isnin...aku tak sabar nak gunakannya...so aku gi main badminton kat TS Kota Masai...saja jer nak test raket baru ni...ternyata ada kelainannya...tak sia2 lah aku beli walaupun taklah mahal mana...aku nak ucapkan terima kasih kat tokey kedai tu sebab banyak bagi info pasal raket badminton ni...yang man baik...ketegangan macam mana, apa stail kita main dan raket yang sesuai...bagus sangat...
Berbalik kepada raket aku tu, betul cakap tokey tu...smash memang terasa berbeza, rasa lebih bertenaga, tetapi main semalam tak dalam form yang sepatutnya...cuma yang aku puas hati adalah bermain di net...banyak beza dengan sebelum ni aku main...macam senang jer sikit berbanding sebelum ni...
pas tu kalau nak return balik org smash pun best...cuma rasa kurang kalau nak main hantar belakang...kena kuat sikit sebab selalu sampai kat tengah gelanggang jer...
Hari ahad ni tak sbar nak main ngan geng rimba...

No comments:

Post a Comment