Pages

Peta Bandar Seri Alam

Wednesday, December 30, 2009

Mesyuarat Pertama 2010

Hari ni mesyuarat pertama bagi cikgu2 SKSA2...setelah 2 hari pertama ada taklimat sikit2 oleh GB dan GPK2nya...Beberapa perpindahan berlaku tahun ini...Ramli dah ke SKPJ3...kak Anita jadi GPK Pend Khas kat sekolah mana ntah..Kak Normah naik GPK Pend Khas kat sekolah aku...perkara yang tak bestnya aku kena adjust jadual sket...Sylvie pindah di saat2 akhir...siapa nak ganti Sylvie jadi guru media?.....aku rasa ada cikgu yang layak jadi guru media especially yg lelaki...macam ariz dan johan....tetapi napa lak nak amik gak cikgu yang belum tentu tahu pasal media2 ni....takpa kita ikutkan sahaja...(yang bestnya guru media ni di luar norma...so waktu sket jer....) tapi sebenarnya kerja diorangpun banyak...yg jadi diorang macam takda kerja kerana takde pantauan pasal bidang kerja diorang ni...

Hari Isnin baru ni...desas-desus aku dah tak pegang pengawas....aku tahu selama aku pegang pengawas ni macam hampeh jer...aku pun tak puas hati dengan reputasi aku sendiri..apatah org lain tgk...rupanya benar desas tersebut....aku dah tak pegang pengawas...ganti ngan member kamcing aku Sarimalan....aku tahu dia mesti bleh buat kerja ni punya...kerja dia ni memang tip top lah....

So jawatan aku tahun ni sama cam tahun lepas, bezanya aku dah tak pegang pengawas tetapi digantikan dengan unit lawatan...yang lain macam biasa...Penyelaras UPSR dan jadual waktu....oklahtu...

Dalam bilik mesyuarat tadi cuma perkara rutin shj yang diberitahu...buku panduan pun tak print lagi...so lebih kepada mendengar jer....GB adalah bagi beberapa teguran...macam tulisan dalam RPH buruk ..ngajor tokleh duduk...dan yang dia highlightkan "kita ni dah macam satu keluarga...bekerja di bawah satu bumbung"...

GPK plak just bagi tugas2 baru cikgu-cikgi..dan Kak Alimah cam besalah..sebagai HEM ditekankan pada jadual kedatangan murid....kesihatan...dsb. 
Mesyuarat habis dalam pukul 11 tp disambung Asrol seblemu berehat pada 11.20 tp disambung lagi oleh Hjh Hafidzah untuk SMM sebelum berhenti kul 12.`15..Hari ini tokey kantin yang baru belanja makan semua guru....


Esok aku ada mesyuarat Penyelaras UPSR kat SK Tmn Megah Ria...mmmmm




No comments:

Post a Comment