Pages

Peta Bandar Seri Alam

Tuesday, December 15, 2009

Apartment/Condo Bandar Seri Alam

Seperti ang aku janjikan aku senaraikan plak kondo dan apartment yang ada kat BSA ni....yang lepas aku dah snaraikan beberapa flat yang ada...


Ini Vista Seri Alam...dalam ni ada beberapa jenis apartment...ada yang ada beranda dan tidak dan ada jugak townhouse dalam ni...Pada aku ni antara apartment yang paling menarik di BSA ni...lokasi memang strategik...aku pasti Vista ni bakal dipenuhi ngan budak UniKL, Uitm or Kolej Masterskill...kemudahan ang aku tahu lah...ada kolam renang dan access kad...sewa paling murah RM450 dan ada gak yang aku dengar sampai 1300 ringgit utk town house..



Yang ni plak Summerpark Townhouse...aku tak berapa nak reti describe pasal area ni...yang pasti dekat ngan rumah aku...ramai gak askar dok kat sini..sebelah dia nanti akan terbina IPD Seri Alam yang baru dan kuarters polis sekali...















Apartment Seri Mutiara.....aku tak penah masuk...tp dari luar kalau aku tgk cam dah takda orang duduk...Lelong pun dah banyak...harga ada sampai tinggal 50 K jer...Sebelum ni penuh gak apartment ni dengan askar2 dari kawasan sekitarnya tetapi sekrang askar2 ni dah ditempatkan di Vista dan Summerpark...so suni sikitlah kawasn ni...sikit?...(tak sesuai lah.....sunyi banyak...kalau wat penggambaran cerita hantu macam sesuai gitu



Condo Octville Seri Alam...orang katalah kat sini orang jpun banyak...yer ke tidak tak tahu kebenarannya...tapi condo ni dok dalam Octville Golf Club...aku pun tak tahu ngat kewujudannya sehinggalah aku gi tgk Apartment Seri Mutiara yang kat atas tu...dia bersebelahan jer....aku amik gambar gate jer...sebab maleh nak masuk dalam...dah lah pakai moto kapcai aku tu...mau kena halau nanti...





Dan yang akhir sekali ni The Country Tower....berada di kawasan yang tinggi di Seri Alam ni...dekat ngan Tesco ...boleh jalan kaki jer...McD pun dekat...sewa kalau yang fully furnished tu ada sampai RM1800...kemudahan yang ada aku tak tahu sgt..tak penah masuk...

3 comments:

  1. octville condominium itu dibeli oleh org kristian aje.....komuniti utk sebarkan kepercayaan mrk

    ReplyDelete
  2. yer ker...tq atas info yang diberikan

    ReplyDelete
  3. Saya menyewa kat Octville Condominium tu sekarang ni. X ada pun penyebaran agama macam yang u cakap tu. X ramai penghuni kat sini sbb kawasan ni agak sunyi.

    ReplyDelete