Pages

Peta Bandar Seri Alam

Wednesday, July 13, 2011

Kejohanan Sukan Padang dan Balapan...

Kejohanan Sukan Padang dan Balapan SKSA2 kali ke10 berakhir sudah...Tahniah kepada Pasukan Biru kerana sekali lagi berjaya menjadi Juara Keseluruhan untuk kali ke berapa pun aku dah tak ingat...rasanya kali keempat berturut2...Tahniah...kepada rumah pasukan yang lain teruskan usaha anda...Daripada analisa yang aku buat kekuatan rumah biru hanyalah pada acara balapan...Acara padang dikuasai oleh rumah Kuning...so korang sebenarnya berpeluang menang next year kalau mantapkan acara balapan....
Kalau mengikut kategori plak...bagi bawah 12 memang Biru kuasai...bagi Bawah 11 dikuasai Hijau...dan bawah 7 rumah Merah pun agak kuat...bawah 9 dikuasai oleh rumah kuning...so dapat kita simpulkan kekuatan agak sama rata cuma agak berpihak kepada rumah biru....
Untuk tahun depan aku dah sasarkan menjadi juara lagi...jika Tahun ini mendapat 23 Emas 13 Perak dan 13 Gangsa berbanding 52 acara semuanya...tahun depan aku mensasarkan sedikit penurunan kerana hero dan heroin di tahun enam dah keluar sekolah....Apa-apa pun aku masih melebihkan bagi acara padang untuk mengekalkan kejuaraan...
Tahniah jugak kepada  Olahragawan dan Olahragawati.... serta olahragawan harapan dan olahragawati harapan....3 kategori disandang Biru....Tahniah...
Rumah pasukan lain...cuba lagi....

No comments:

Post a Comment