Pages

Peta Bandar Seri Alam

Tuesday, March 1, 2011

Zaim demam lagi...

Zaim demam pada sabtu lepas...Izan dah pergi Klnik Penawar di Taman Rinting...Zaim dah diberikan ubat bontot...dan ubat demam serta antibiotik...tapi masih demam...biasanya dia demam sehari dua jer...so semalam (Isnin) izan cuti...cuti pertamanya sebagai Penguasa Kastam... semalam jugak aku balik awal sikit dari sekolah sebab nak kena present proposal kajian...so dah balik rumah aku cadangkan izan hantar zaim gi HSI...gi cek takut ada apa2 jer...doktor kata demam biasa jer...malam tadi demam dia dah beransur pulih dan pagi tadi cam dah baik...so aku tak jadi nak cuti hari ini...petang tadi tiba2 izan call kata zaim demam lagi di rumah ibu Mis (pengasuhnya) aku pun bergegas ke rumah kak mis...tetapi zaim tido...so aku tak dapat nak ambil bawak balik memandangkan aku hanya bawak moto jer...so macam ni kalau masih tak pulih esok aku terpaksalah ambil CRK pertama aku tahun ini...jarang dia demam lama cam ni...kalau selesema dan batuk tu biasalah kalau seminggu...

No comments:

Post a Comment