Pages

Peta Bandar Seri Alam

Monday, February 28, 2011

Tusyen Hikmah YPJ...

Alhamdulillah...tahun 2011 ni sekolah aku terpilih untuk satu program baru iaitu Tusyen Hikmah YPJ... Sebenarnya tusyen hikmah ni bukan program baru...cuma baru untuk sekolah aku jer...Hari Jumaat lepas aku disuruh untuk hadir ke mesyuarat program ini di PPD...tapi aku tak dapat nak datang sebab aku kena present untuk Dynamic Leadership...so Nizam yang gantikan..
So pada sabtu lepas Nizam ceritalah sikit pasal perjalanan program ni di sekolah..Murid yang terpilih mestilah mempunyai GPS antara 2.4-2.6... So yang ni dah setel..aku dah dapatkan 25 orang murid...
Masalahnya sekarang adalah tenaga pengajar...please....sapa nak ajar tusyen hikmah ni...tolong...Aku dapat rasakan beberapa faktor yang menyebabkan mungkin orang tak berminat...kalau aku pun tak berminat...lagipun aku skang tengah bz...
so langkah seterusnya adalah mencari tenaga pengajar dan menentukan waktu mengajar yang sesuai...lepas tu kena hantar maklumat ke penyelaras tusyen himah kat PPD pada jumaat ni...tak tahulah sempat ker tidak...
Ya Allah..tabahkanlah hati hambaMu ini..

No comments:

Post a Comment