Pages

Peta Bandar Seri Alam

Monday, December 13, 2010

Tawaran lagi....



Hari ni pagi2 dah kuar rumah sama-sama dengan isteri (izan) dan anak (zaim) untuk selesaikan beberapa perkara...izan hari ni kerja macam biasa...so macam biasalah kalau aku ada kerja perlu disetelkan kat JB...aku gunalah kete aku yang satu tu sambil hantar izan gi kerja...

Mula2 sekali hantar zaim ke klinik pakar gigi pediatrik...appointmet kul 9.30 pagi...tp aku buat tak tahu jer...gi dalam kul 8.50 pagi lepas abis sarapan di Jalan Abdul Samad...izan antar aku ngan zaim ke hospital dan terus gi tempat kerja...biasanya appointmet ni sampai dalam 2 jam...tapi ari ni kejap jer tak sampai 30 minit...tepon izan amik aku ngan zaim...dai pun tak percaya kejap macam tu...macam biasa zaim dapatlah sticker...sticker kali ni dapat Ben 10...
Pastu aku gi JPN lak antar borang permohonan kebenaran sambung blaja...pastu gi LHDN tu matikan duti setem...tapi orang kat kaunter tu tak bagi matikan setem sebab tak isi lagi borang jaminan kewangan tersebut...zaim pun dah ngantuk...balik ofis izan dan aku ngan zaim apalagi...tido kat stor belakang...kitorang bangun dalam 12.30 and then gi makan tengahari...
Terima kasih kat izan dan En Mad Noh sebab jadi penjamin kewangan aku...lupa plak nak belanja cik Md Noh...takpa lain kali masih ada masa...hehheh...dalam kul 2 lebih aku gi UTM untuk wat Medical CheckUp...sebelum gi UTM aku singgah kat Tmn U dulu kuarkan duit kat Maybank depan Jusco...pegilah Klinik UTM...berpusing jugak satu kali aku tawaf UTM...kali kedua aku pertaikan betul2 signboard klinik...memang takda di simpang nak masuk..apalah UTM...ismpang pertama jer ada...simpang yang kedua dah takda...lepas tu baru ada sdismpang ang seterusnya...Oklah wat cek up kat sini...bayaran cuma RM 60 jr..abis wat med cek up kul 4.35pm...terus gi ambik izan balik kerja...
Dipendekkan cerita balik je..terus izan tgk peti surat dan ada surat dari SPA bahagian Pengambilan...berderau darah dia...aku dah rasa cam semacam jer...aku yang bukak suratnya...
Alhamdulillah...dapat tawaran Penguasa Kastam...gembiranya aku ngan izan...aku bersyukur kepadaMU Ya Allah...sebab tu ada logo Kastam ni...

No comments:

Post a Comment