Pages

Peta Bandar Seri Alam

Tuesday, December 28, 2010

Jadual Waktu...

Alhamdulillah...dah siap dah jadual cikgu-cikgu sekolah aku...
Tapi aku nak mintak maaf kat cikgu2 semua kalau jadual korang tahun ni  tak cantik...
entah kenapa tahun ni aku tak banyak nak cek jadual korang...
ada yang tak kena masa rehat sebab mengajar tahap 1 dan 2...
ada yang masa terkuranglah...
tapi takpa nanti aku tolong betulkan yang mana patut...sebab memang akan ada cikgu masuk lagikan..
InsyaAllah mesti ada cikgu baru...so sama2 kita doakan cikgu BI yang masuk nanti...sebab kalau ramai cikgu baru masuk pun dan boleh bukak kelas baru...sapa yang nak ajar BI....sian cikgu BI kita...
untuk jadual Dunia Sains dan Teknologi serta Pendidikan Jasmani Tahun 1...nanti aku betulkan...buat sementara ni pakai dulu yerk jadual tu...kita jumpa lagi 4 Januari....bye

No comments:

Post a Comment