Pages

Peta Bandar Seri Alam

Friday, January 24, 2014

Coretan pertama 2014

Alhamdulillah dah 2014 pun...baru tergerak nak mencoretkan sesuatu dalam blog yang dah lama bersawang ni... bukan apa...aku rasa inilah cuti yang aku rasa betul2 cuti sepanjang januari 2014 ni...so sebelum pergi ke cerita 2014 aku nak sorot kembali kisah 2013 yang mana sempat aku rekod dalam kepala aku lah...2013...tahun ke-9 aku mengajar di SKSA2..so bermakna aku pun dah naik gred ke dg44...alhamdulillah....tahun ni jugak aku mendapat khabar gembira yang wife aku mengandung...tapi Allah Maha Mengetahui apa yang diaturkanNya...belum ada rezeki kami...hujung tahun dalam bulan 11 dan bulan 12...masuk bidding rumah lelong...tapi kedua-duanya gagal...tak berjaya...percutian sepanjang cuti sekolah hujung tahun membawa kegembiraan dan juga kesedihan apabila kereta aku terlibat dengan kemalangan...dilanggar motor....nasib baik semua selamat....
Beberapa perkara yang  menggembirakan bakal dan sudah aku terima sepanjang 2014 ni...Antaranya aku dah menyempurnakan master aku...alhamdulillah ...dan juga bakal mendapat rumah baru di kulaijaya...rumah kampung jer....masih banyak yang perlu dirancang pada tahun ini...tertakluk kepada masa dan ruang yang ada...
Aku juga ingin ucapkan terima kasih kepada yang melawat blog usang aku ini dan telah menelefon aku bertanyakan rumah kat BSA ini...kalau aku sempat tengok akan aku tolongkan...tapi jangan mengharap sangat...aku ni bukan ejen rumah sewa yer....
sekian untuk kali ini..jumpa lagi..

No comments:

Post a Comment