Pages

Peta Bandar Seri Alam

Sunday, April 27, 2014

Cubaan Guna Handphone...

Cubaan pertama menulis blog menggunakan handphone...nak tengok adakah sesuatu yang memudahkan memandangkan dah kurang masa untuk update blog guna pc....
Kadangkala bila idea ada nak menulis dan mood ada tapi waktu tu bukan ada di pc...ataupun bila ada di pc mood yang tadi ada dah hilang ke mana...
Mungkin kalau menarik dah boleh tolong tengok tengokkan blog sekolah...bolehlah sambil dok rehat tangan updatekan blog sekolah....lagipun gambat sekarang dah banyak ambik guna hp ni...so senang nak uploadkan gambar...kekurangannya pulak aku masih nak kaji...apa apaun tahniah untuk diri sendiri bagi cubaan pertama ini....nak cuba masukkan gambar apa yer untuk post ni..
ha...ha..ha...nak upload gambar dr phone kena ada google+...semalam baru je aku uninstall apps ni...cuba cara lain plak


berjaya jugak aku upload gambar tanpa guna google+ tu...senanglah lepas ni...saja aku upload gambar ni memandang baru jer aku belaja macam mana nak buat photo collage ni...cikgu baru belajor...
besok besok bolehlah tambah cerita lain...wassalam..

No comments:

Post a Comment