Pages

Peta Bandar Seri Alam

Thursday, November 7, 2013

kalah lagi...


Selepas seminggu kalah dalam bidaan pertama di mahkamah tinggi, minggu ni aku kecewa lagi...aku dapat rasanya keyakinan yang tinggi untuk dapatkan rumah ni..tapi nasib masih tak menyebelahi aku dan isteri...kali ni kami memcuba rumah di Flora Height yang berada di sekitar Bandar Seri Alam...RP hanya dalam 81k...target aku hanya setakat 130k dan itulah yang dilakukan wife aku ketika membida...nasib masih tak menyebelahi kami..pesaing lain menang dengan harga 135k...sayang sangat...rumah ni masih cantik dan dihuni oleh pemilik asal...nak buat macam mana...
Nampak gayanya aku perlu guna strategi lain untuk mendapatkan rumah lelong ni...nampaknya situasi sekarang adalah sukar nak dapatkan rumah lelong terutama di sekitar BAndar Seri Alam ni..mungkin juga aku kena meneroka sehingga ke Kota Masai...nampaknnya minggu depan pun macam ada terget menarik..tapi aku tunggu dululah...nak tunggu cuti sekolah biar aku sendiri yang pergi membida...sian kat wife hari ni dah cuti lagi...next week nak cuti lagi macam dah tak seronok lah pulak...aku plak memang tak dapatlah nak cuti...next week hari yang penting untuk sekolah...so berehat untuk 2 minggu dulu...
sekian...

No comments:

Post a Comment