Pages

Peta Bandar Seri Alam

Friday, January 13, 2012

Rumah Lelong lagi...

Agaknya dah lama aku tak update blog ni...hampir sebulan...so kali ni entri aku berkenaan dengan rumah lelong...sudah tentunya di Bandar Seri Alam...dah lama tak bercerita berkenaan dengan rumah lelong ni, walaupun secara senyap masih mencari rumah lelong yang berbaloi untuk dimiliki...Ada seorang hamba Allah bertanya berkenaan dengan rumah lelong di BSA ini...banyak sebenarnya tetapi kena rajin carilah...biasanya ada di dalam surat khabar metro...
Ada jugak kawan kata ada rumah lelong yang murah...betul memang murah...dan aku rasakan kalau nak beli untuk duduk memanglah berbaloi, tetapi kalau nak buat sewa macam aku ni..rasanya aku lepaskan sahajalah pada orang lain...
Di sini aku sertakan link untuk rumah lelong yang agak menarik di BSA ni bagi hbulan Januari...
Klik sini...
yang lain pun banyak...tetapi yang ini harganya agak berbaloi...tapi kalau berminat, jgn lupa pergi tanya kat management tentang tunggakan pelbagai macam...barulah buat keputsan 

2 comments:

  1. Biasanya rumah lelong ni banyak keja nak kena buat. Stadi betul2 sebelum beli.

    ReplyDelete
  2. betul tu...jgn terus setuju nak buat bidaan,...

    ReplyDelete