Pages

Peta Bandar Seri Alam

Wednesday, January 5, 2011

Hadiah UPSR...Terima kasih...

Hari ni aku mendapat hadiah daripada parents murid UPSR 2010...Apa yang menyebabkan aku nak menulis berkenaan dengan hadiah ni adalah sebab hadiah yang aku terima dari mereka...

Terkejut jugak aku terima sisha daripada parents ni...sebelum ni aku tak pernah pun menghisap benda ni...member kata best...layan...Apa-apa pun terima kasih kepada parents ni...Selain dari hadiah di atas aku gak dapat sehelai Tshirt ...tp tak ambik lagi..ada di pejabat...So tahun ni hadiah sempena UPSR aku dapat 3 lah...satu lagi rasanya aku dapat 'vest' masa hari result UPSR tu...Terima kasih semua...terharu rasanya kerana setelah 6 tahun mengajar baru dapat hadiah daripada parents disebabkan pencapain cemerlang anak mereka...kalau time hari guru tu dah biasalah...



p/s..Shisa yang aku dapat bukan sperti gambar di atas....gambar sekadar hiasan sahaja

No comments:

Post a Comment