Pages

Peta Bandar Seri Alam

Monday, December 17, 2012

KL...Radius Int. Hotel



Ini merupakan salah satu serampang yang aku nyatakan dalam post sebelum ini..berkenaan KL program serampang dua mata...So antara tujuan utama aku ke KL adalah kena berada di hotel ini untuk beberapa hari..ini gambar Radius International Hotel yang berada di area Bukit Bintang...bila aku berada kat sini rasa macam tak berada kat Malaysia...yang aku nampak lebih ramai foreigner daripada warganegara Malaysia...dengan minah dan mat salleh...mat bangla, mat nepal, mat indon...mat arab...semua ada..

Jadi apa urusan aku sampai aku kena inap di sini...Jawapannya ada di bawah ni...


Mana satu yang berkaitan dengan aku rasanya...Ikutkan tiga-tiga kursus tu berkaitan dengan aku...Lembaga Peperiksaan Malaysia..aku memang antara pekerja sambilan Lembaga ni bila time lepas UPSR...tapi kalau tengok kat atas...best tu 17 hari berkursus kat hotel...perghhh...jadi mustahil aku terlibat dengan Lembaga ni...ni semua tahap2 dewa punya orang ni...mungkin geng2 SPM punya ketua2 pemeriksa..jadi aku belum layak lagi dapat title tu...

Pilihan kedua (KPM)...atau pilihan ketiga JKDM....korang pikirlah sendiri...sebab aku nak sembahyang dah ni...lepas i nak gi jalan...



No comments:

Post a Comment