Pages

Peta Bandar Seri Alam

Friday, August 26, 2011

Tawaran Ujrah PTPTN

Hari ni aku menerima kembali tawaran Ujrah daripada PTPTN...heran jugak aku...hari tu kata tawaran dan xxpired...padahal aku dah hantar utk ditukarkan kepada Ujrah ni...Apa pendapat korang berkenaan Ujrah ni...setelah aku membuat pengiraan...aku dapat putusan tawaran Ujrah ini lebih menguntungkan aku...atas 2 sebab utama...
Pertama...baki bayaran yang perlu aku jelaskan sehingga akhir 2012 berbanding bayaran tawaranUjrah setelah diambil kira upah pengurusan lebih tinggi...
Kedua.....masa yang perlu aku bayardapat dipanjangklan sehingga 2018 berbanding 2012...walaupun rasanya aku mempunyai sumber yang cukup untuk menghabiskan pembiayaan tersebut dihujung tahun 2012..
TQ PTPTN....aku leh gunakan pulus yang ada tu tuk gunakan ke tempat lain....heheheheh......silver kot...

No comments:

Post a Comment